Terima Kasih Kepada Semua Sahabat Yang Sudi Melawat Blog Saya Yang Tidak Seberapa Ini .. Sedikit Sebanyak Kita Berkongsi Ilmu.. Mudah-mudahan Diberkati Ilahi.. Selamat Mencuba

Rabu, 12 Jun 2013

Acuan Tembaga Koleksiku

  

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم






Assalamualaikum...  


Hai kawan2...Kat sini saya ada letak beberapa acuan tembaga untuk rujukan kawan2 yer...


yang nie untuk Samperit @ Dahlia



Kalau guna acuan tembaga, biskut kita akan nampak lebih cantik hasil nyer...Tapi kalu dah tak der,guna acuan plastik pun boleee... ( janji boleh buat ) hehehe



yang nie acuan untuk Untaian/Biskut Landak



Harga untuk acuan tembaga nie pun bole tahan jugak berbanding dengan acuan plastik tue....Sebab tue hasil dia lebih cantik...



yang nie untuk tart gulung...


So,lepas nie kalu kawan2 nak tengok acuan yang saya guna bleh la tengok kat sini yer...Sedikit sebanyak untuk rujukan kawan2 semua....Sekiannnn!!!!....






3 ulasan :

Ain Fajar berkata...

salam sis..kat bli acuan utk tart nenas tu..biasa klu bli ade acuan luar tu shj..yg penolak dlm tu xde

Ain Fajar berkata...

salam sis..kat bli acuan utk tart nenas tu..biasa klu bli ade acuan luar tu shj..yg penolak dlm tu xde

عبده العمراوى berkata...



شركات كشف تسربات المياه بالاحساء
افضل شركة كشف تسربات المياه بالاحساء